Correcta Tarragona

Jornades  -

Correcció i traducció a l'entorn digital

Divendres 13 de març tindrà lloc a la Sala de Graus del Campus Catalunya, de 9.00 a 20.30 h, Correcta Tarragona. La jornada, organitzada pels departaments de Filologies Romàniques i d'Estudis Anglesos i Alemanys, juntament amb UniCo (Unión de Correctores), comptarà amb la participació de docents universitaris, professionals de la correcció i la traducció i representants de diverses associacions professionals del sector, que reflexionaran sobre els reptes que planteja a la professió el context actual, marcat per l'expansió dels suports digitals i les eines tecnològiques.

La inscripció a Correcta Tarragona és gratuïta tant per als estudiants com per al professorat de la URV (es lliurarà certificat d'assistència a tots els assistents). Per raons d'organització, però, s'ha de formalitzar mitjançant l'enllaç que trobareu a la pàgina web https://www.uniondecorrectores.org/jornada-correcta-tarragona, on es detalla el programa que també us facilitem adjunt.