2n Concurs de vinyetes sobre el Qvixot

Promoció  -

Amb motiu de la commemoració del IV Centenari de la mort de Cervantes, sota el títol Don Qvixot Avui, el Departament de Filologies Romàniques i la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili vam convocar l'any passat, per primera vegada, el Concurs de Vinyetes del Qvixot, en el marc de les activitats de promoció del grau de Llengua i Literatura Hispàniques.

Enguany, engeguem la segona edició, amb l'ànim que obtingui tan bona resposta entre el professorat i l'alumnat de batxillerat com la primera.

Pot participar-hi, de manera individual, tot l'estudiantat matriculat durant el curs 2017-2018 de primer o de segon de batxillerat en qualsevol centre d'ensenyament secundari de les comarques de Tarragona.

Els treballs poden estar fets amb qualsevol tècnica artística. Les propostes, que poden ser serioses o humorístiques, acompanyades de text o no, han de presentar el Qvixot com a referència per a fer una reinterpretació de l'obra cervantina en clau contemporània que faci palesa la seva pervivència i universalitat.

Els treballs es lliuraran del dilluns 11 al dijous 14 de desembre. El veredicte del jurat es farà públic el divendres 15 de desembre i el lliurament dels premis - un primer, dos segons i tres tercers premis consistents en dispositius electrònics adequats a l'estudi i l'aprenentatge - tindrà lloc a la Sala de Graus del Campus Catalunya el 20 de desembre.

Les obres guanyadores romandran exposades durant el període de Nadal al CRAI del Campus Catalunya.

Etiquetes: qvixot, secundària