La URV reconeix els estudiants que més han destacat en la seva promoció

Promoció  -

Tres estudiants de màsters oferts des del Departament de Filologies Romàniques entre els premiats

En un acte celebrat el passat dimecres 11 de juliol, a l'Aula Magna del campus Catalunya, la URV va reconèixer els estudiants que més han destacat en la seva promoció en el curs 2016-2017. L'acte va comptar amb l'assistència dels docents, els guardonats i les seves famílies.

Enguany, han estat reconeguts tres estudiants de màsters que ofereix el nostre Departament i on hi participen activament els nostres docents:

La Tanya Martínez i el Damián Morales han estat reconeguts com els millors estudiants del Màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes; El Juan Antonio Chacón, per la seva part, ha estat reconegut com un dels millors estudiants del Màster universitari en Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera.

Cal destacar que els tres premiats van ser també, en el seu moment, estudiants del Grau en Llengua i Literatura Hispàniques, on tenen principalment docència els membres del Departament de Filologies Romàniques.