La URV reconeix els estudiants que més han destacat en la seva promoció

Tres estudiants de màsters oferts des del Departament de Filologies Romàniques entre els premiats

En un acte celebrat el passat dimecres 11 de juliol, a l'Aula Magna del campus Catalunya, la URV va reconèixer els estudiants que més han destacat en la seva promoció en el curs 2016-2017. L'acte va comptar amb l'assistència dels docents, els guardonats i les seves famílies.

Enguany, han estat reconeguts tres estudiants de màsters que ofereix el nostre Departament i on hi participen activament els nostres docents:

La Tanya Martínez i el Damián Morales han estat reconeguts com els millors estudiants del Màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes; El Juan Antonio Chacón, per la seva part, ha estat reconegut com un dels millors estudiants del Màster universitari en Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera.

Cal destacar que els tres premiats van ser també, en el seu moment, estudiants del Grau en Llengua i Literatura Hispàniques, on tenen principalment docència els membres del Departament de Filologies Romàniques.

Up