Ángel Huete, un dels guanyadors de la cinquena edició del concurs ‘Vols saber què investigo?’

Ángel Huete, becari del Departament de Filologies Romàniques, ha estat el segon classificat del segon concurs de monòlegs científics Vols saber què investigo? amb el seu monòleg "Llegaron los e-diccionarios". Huete, que està fent el doctorat en Estudis Humanístics, ha parlat de la necessitat de fer diccionaris en línia i adaptats al llenguatge d'ús comú.

Vols saber què investigo? "pretén que els participants -sis doctorands de diferents àmbits- expliquin al públic quina investigació estan duent a terme, de manera amena, adaptant el llenguatge a persones amb diferent coneixement i utilitzant únicament les habilitats comunicatives i algun objecte de suport, en no més de cinc minuts".

L'edició de 2017 va aplegar més de 400 persones al Teatre Bartrina de Reus, entre els estudiants de secundària d'instituts de Reus, Tarragona, Constantí i Cambrils i el públic en general. El jurat -format per la delegada del rector de Comunicació, Noemí Rabassa; la guanyadora de l'edició de l'any passat, Judit Morlà, i la monologuista científica i integrant de la companyia Big Van, Helena González- han decidit que el guanyador hagi estat Carlos Sánchez que està fent un doctorat Erasmus Mundus en Quaternari i Prehistòria.

Us deixem el monòleg de l'Ángel Huete, publicat a Youtube:

Related elements