Parla'm amb estil

Conferències  -

Xerrada amb Magí Camps

El proper divendres 4 de desembre, a les 17.00 h, tindrà lloc una xerrada virtual a càrrec del filòleg i periodista Magí Camps, que servirà com a presentació del seu darrer llibre, Parla'm amb estil (Eumo Editorial), adreçat -segons el propi autor- al lingüista que tots duem dins.

Camps, que ha desenvolupat la seva vida professional a La Vanguardia, on treballa com a redactor de Cultura i ha estat redactor en cap d'Edició, és responsable lingüístic de les edicions en català i castellà del rotatiu i ha estat el coordinador del Llibre d'estil de La Vanguardia (2018). Des de 2017, és membre de la Secció Filològica de l'Institut d'Estudis Catalans.

Seguint l'estil de la secció «Lletra Petita», que publica setmanalment al diari barceloní, l'autor de Parla'm amb estil comparteix amb els lectors les seves dèries lingüístiques, fruit tant de les experiències viscudes com de la seva trajectòria professional. Aquí en podreu fer un tastet: https://www.catorze.cat/noticia/14712/fins-cal-corregir.

L'acte, organitzat pels departaments de Filologies Romàniques i Filologia Catalana, es podrà seguir en directe mitjançant Microsoft Teams al següent enllaç: enllaç a la videoconferència.

Elements relacionats