V Jornades EnELE

Jornades  -

Organitzades pel Grup de Recerca en Lexicografia i Ensenyament de Llengües Estrangeres (LEXELE), el proper 12 de novembre se celebren les V Jornades Internacionals EnELE. Com a les anteriors edicions, estan dirigides a professionals de l'ensenyament d'E/LE i a futurs docents i investigadors d'aquest àmbit que es trobin en el període de formació de posgrau.

Les Jornades inclouen un conjunt de ponències realitzades per experts de l'àmbit específic al qual dedicarem aquestes V Jornades: Espanyol com a Llengua Estrangera amb finalitat acadèmica. Els ponents seran Susana Pastor (Universitat d'Alacant); Margarita Alonso (Universidade da Coruña) i Arturo Mendoza (Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM-Sudáfrica)). També hi haurà una taula rodona amb els tres ponents per cloure les jornades.

Elements relacionats