Maribel Calle, professora de literatura del Departament de Filologies Romàniques, guardonada amb el premi nacional 20blogs al millor blog d'actualitat 2020

Conferències  -

La professora de Literatura del Departament de de Filologies Romàniques de la Universitat Rovira i Virgili, Maribel Calle, i l’historiador i periodista tarragoní Carlos Izquierdo han estat guardonats per llur bitàcora bruceleemagazin.blogspot.com amb el premi nacional al Millor Blog d'Actualitat 2020, a la XIV edició dels Premis 20Blogs, "el concurs de parla hispana més important de la blogosfera", que organitza el diari 20minutos.

L'any 2019, el seu primer any de vida, el blog, que busca ser "una contracrònica depurativa contra els excessos informatius", ja va quedar finalista a la mateixa categoria i va ser nominat als premis internacionals SODEINT.

Amb un toc d'irona i contínues referències culturals, Bruce lee, que té com subtítol 'articulisme errant' i es presenta sota el lema de 'crítica periodística per a letròfags, cinèpates, melòmans i d'altres grans ociosos', reivindica el bon articulisme -"de Larra a Umbral, passant per Camba i tota la bohèmia del Callejón del Gato"- i el paper fonamental de la lectura per a apropar-se a la premsa amb l'esperit crític necessari.

Al Facebook compta amb més de 6000 seguidors.