V Jornades del Doctorand del Programa de Doctorat en Estudis Humanístics

Jornades  -

Universitat Rovira i Virgili, 6 - 7 de maig de 2019

La darrera edició de les Jornades del Doctorand, organitzades a la Universitat Rovira i Virgili en el marc del Programa de Doctorat d'Estudis Humanístics coordinat per la Comissió Acadèmica ha estat tot un èxit.

Ha contribuït, en primer lloc, el número important de participants. Tractant-se d'una trobada oberta, les Jornades han aplegat doctorands de la URV als quals s'han afegit doctorands i doctorandes d'altres universitats de Catalunya com ara la Universitat Pompeu Fabra, Universitat de Barcelona, Universitat de Vic i la Universitat Jaume I. La participació nombrosa ha afavorit la varietat de les presentacions. Cal destacar, de manera especial, l'alt nivell científic de les investigacions presentades.

La inauguració de l'acte, a càrrec del Dr. Josep Ribalta, director de l'Escola de Postgrau i Doctorat de la URV ha donat el tret de sortida de les sessions presidides per: la Dra. Maria Bargalló, Presidenta de la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Estudis Humanístics, la Dra. María Dolores Jiménez López i el Dr. Ramon Arnabat, membres de la Comissió Acadèmica del programa.

Han estat convidats a participar amb xerrades el Dr. Joan Prat i la Dra. Montserrat Duch.

Felicitem als doctorands i doctorandes.

Agraïm a tothom la col·laboració.

Fins a la propera edició!