Adrià Torrens, un dels guanyadors del concurs ‘Vols saber què investigo?’

Promoció  -

L'estudiant de doctorat del nostre departament va guanyar el segon premi

Vols saber què investigo? pretén que els participants -set doctorands de diferents àmbits- expliquin a persones amb diferent grau de coneixements científics quina investigació estan duent a terme, de manera amena, adaptant el llenguatge al públic i utilitzant únicament les habilitats comunicatives i algun objecte de suport, en no més de cinc minuts. Més de 400 persones han omplert el Teatre Bartrina, entre els estudiants de secundària d'instituts de Reus, Tarragona, Cambrils i Constantí i el públic en general.

El segon classificat ha estat Adrià Torrens, pel seu monòleg "¿Por qué entendemos las frases con errores?". Torrens, que està fent el doctorat en Estudis Humanístics, s'ha emportat els 300 euros del segon premi.

Adrià Torrens és estudiant de doctorat del nostre departament i la seva directora de tesi és la Dra. María Dolores Jiménez, de l'àrea de Llengua Espanyola.

Elements relacionats

Adrià Torrens, imitant a un “youtuber” per parlar del llenguatge.

Una imatge dels set participants, acompanyats del rector de la Universitat Rovira i Virgili, els presentadors de l'acte i els membres del jurat.