Marta Tena, premi extraordinari de doctorat

Promoció  -

El passat dia 20 de novembre de 2018, la professora Marta Tena, del Departament de Filologies Romàniques, va rebre el Premi Extraordinari de Doctorat en l’acte organitzat per l’Escola de Doctorat i Postgrau de la URV.

La Dra. Marta Tena va ser guardonada com un dels millors 24 expedients de doctorat de tota la URV del curs 2016 – 2017. En l’acte hi van participar la Dra. María José Figueras, Rectora de la URV; el Dr. Josep Ribalta, director de l'Escola de  Doctorat; i la Dra. Mar Camacho, directora general d'Educació Infantil i Primària de la Generalitat de Catalunya, també doctora per la URV i professora del Departament de Pedagogia, que va apadrinar els doctorands i doctorandes. L'acte el van tancar el president del Consell Social de la URV, Joan Pedrerol, qui va destacar la relació de la inversió en recerca amb el benestar, i la rectora de la URV, que els va dir que confiïn ara amb la seva preparació.

Elements relacionats