Els cursos de formació per al professorat de secundària oferts pel Departament de Filologies Romàniques, entre els més demanats de la URV

Promoció  -

El Departament de Filologies Romàniques ofereix 2 dels 6 cursos de formació per al professorat de secundària organitzats per l'Oficina d'Orientació Universitària i l'ICE, impartits la setmana del 2 al 6 de juliol, en el marc del programa Nexes, Aprofundiments.

El curs de la prof. María Dolores Jiménez (del nostre departament), Cómo elaborar, tutorizar y evaluar el TdR en bachillerato, ha estat el més demanat, amb 45 inscripcions (el 37% del total). També ha tingut molt bona acceptació el de la prof. María Herrera (igualment del Departament de Filologies Romàniques), Puntuar bien para comunicar mejor, amb 12 (10%).

En definitiva, els nostres cursos han rebut el  47% dels participants en el programa a tota la URV, èxit reiterat en els darrers anys, atès que el professorat de secundària es mostra molt satisfet per la formació rebuda.

Curs sobre el treball de recerca

Curs sobre puntuació en espanyol