“Viajando a «lo otro» desde cualquier lugar”, per Cristina Fernández

Conferències  -

El proper 17 d'abril a les 13 h tindrà lloc, a l'aula 201 del Campus Catalunya de la URV, la conferència "Viajando a «lo otro» desde cualquier lugar", a càrrec de l'escriptora Cristina Fernández Cubas. Prèviament hi haurà una presentació a càrrec de les coordinadores de l'acte (les doctores María Dolores Gimeno i María José Rodríguez) i la directora del Departament de Filologies Romàniques (Dra. Natàlia Català). Seguidament hi haurà un torn obert de paraules.

Cristina Fernández Cubas és una escriptora contemporània reconeguda, Premio Nacional de la Crítica 2015 i Premio Nacional de Narrativa 2016. Ha conreat en especial el gènere del relat breu però també la novel·la. Diversos títols seus han estat inclosos dins de les lectures obligatòries de l'assignatura Llengua i literatura castellanes de Batxillerat, i els relats de Mi hermana Elba y Los altillos de Brumal formen part del programa de la Literatura castellana de modalitat de Batxillerat durant el curs actual. Creadora d'un univers narratiu molt personal, en parlarà durant la seua xerrada.

Està adreçada als alumnes del Grau de Llengua i Literatura Hispàniques i als alumnes de literatura espanyola dels instituts d'Educació Secundària de la demarcació, entre els quals s'ha fet difusió.

Pujar