Presentació del llibre "La collita Tardana", d'Antoni Rovira i Virgili

Creació  -

A càrrec d'Elena de la Cruz, curadora de l'edició i professora del Departament de Filologies Romàniques de la URV

Dimarts 4 de juliol es va presentar una nova edició de "La collita tardana", amb inèdits i facsímils, a la Sala de Graus de la Universitat Rovira i Virgili. Es tracta de l'únic recull de poemes publicat per Antoni Rovira i Virgili, president del parlament de la Generalitat a l'exili, que es refugià en la poesia i l'amor a la vida.

La presentació del llibre va anar a càrrec de l''Elena de la Cruz, curadora de l'edició (Obrador Edèndum) i va comptar amb la presència de la Maria Calvet, besnéta d'Antoni Rovira i Virgili, en Josep Anton Ferré, rector de la URV i en Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona (d'esquerra a dreta a la fotografia). El llibre recull poemes escrits a l'exili, notes de l'autor sobre la primera edició i fragments de les memòries de Teresa Rovira.

L'aquarel·la de la coberta és de l'artista Lydia Cuevas, afincada a Barcelona.

L'acte es va realitzar en el marc del 25è aniversari de la URV, i va estar obert a tothom.

Elements relacionats

Etiquetes: llibres