LLETRAFEST 2024: Visita Guiada a la Barcelona d’El Quijote

Conferències  -

En el marc de les activitats amb motiu del Dia Internacional del Llibre: LLETRAFEST 2024, el divendres, 26 d'abril de 2024 a les 9:00h, un grup de vinti-vuit estudiants del Grau d' Hispàniques de la Universitat Rovira i Virgili van embarcar en un autobús cap a Barcelona amb el propòsit de realizar una: Visita Guiada a la Barcelona d'El Quijote. Durant el dematí i part de la tarda, els estudiants van visitar la Ciutat Comtal seguint el recorregut d'El Quijote.

La responsable de l'activitat, la Dra Mª José Rodríguez, professora del Departament de Filologies Romàniques, va ser una excelent guia, explicant amb detall la importància de cadascuna de les ubicacions en la obra de Miguel Cervantes. Al grup es van unir d'altres professors i professores, membres del mateix departament: la Dra. María Dolores Jiménez López, la nostra directora, la Dra. Mª Dolores Gimeno Puyol, el Dr. Antoni Brosa i la Dra. Dulce María Bautista, professora de la Universidad Javeriana de Colombia, invitada pel nostre Departament.