LLETRAFEST 2024: Escape Room

Conferències  -

Durant la setmana del LLETRAFEST i la Setmana de les Humanitats, organitzada per la Facultat de Lletres de la URV, el Departament de Filologies Romàniques va oferir el dijous, 25 d'abril de 2024 a les 12:00h, en la Sala de Juntes del Campus Catalunya, una trobada i un Escape Room. Han participat alumnes que han aconseguit resoldrer totes les proves. Entre els participants, cal mencionar a la Dra. Mª José Rodríguez Campillo, responsable de la activitat, la Dra. Dulce María Bautista, professora de la Universidad Javeriana de Colombia, invitada pel nostre departamento i les alumnes Montse Plana, María Llamas i Ainoha Rebull.

Durant l'activitat, les alumnes i la Dra. Dulce María Bautista, que son també escriptores, amb obres publicades de diversos gèneres literaris van llegir fragments de les seves obres i van regalar els seus llibres als assistents, creant d'aquesta manera un ambient literario molt distès.