AESLA, València 2024

Conferències

Membres del Reserach Group on Mathematical Linguistics (GRLMC) participan al 41 congrés de l'Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA), València (Universitat Politècnica de València), 17-19 d'abril de 2024, amb el lema: "Análisis del discurso y enseñanza de lenguas en la era de la Inteligencia Artificial".

Una representació del professorat del Departament de Filologies Romàniques de la URV, tots els membres del Research Group on Mathematical Linguistics (GRLMC), ha participat al 41 Congrés de l'Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) que ha tingut lloc a València els díes 17-19 d'abril de 2024. Es tracta de: María Dolores Jiménez López, Adrià Torrens, Antoni Brosa, Susana Campillo i Eduard Mir. Han presentat la ponència: "Estructura de la Evaluación: complejidad de las expresiones evaluativas en lenguaje natural".

A més de les vàries i profitoses hores de treball, també ha hagut temps per disfrutar de la ciutat deValència.