Conferència: "¿Deberíamos hacer lexicografía pensando en el pasado, en el presente o en el futuro?", pel Dr. Ángel huete García

Conferències  -

El Dr. Ángel Huete García, de la Universitat d'Oxford (Regne Unit), convidat pel Departament de Filologies Romàniques de la URV, va oferir el dimecres, 10 d'abril de 2024 a les 16.00h, a l'Aula 312 del Campus Catalunya, la conferència titulada "¿Deberíamos hacer lexicografía pensando en el pasado, en el presente o en el futuro?"

El Dr. Ángel Huete García és professor de llengua espanyola i traducció en la Universitat d'Oxford (Regne Unit) per als estudiants del Grau en Llengües Modernes. És tutor d' espanyol per als estudiants del programa internacional a Mansfield College. És editor associat de la Revista Internacional de Llengües Estrangeres (RILE).

La conferència es va retransmetre per streaming.

Elements relacionats