Conferència: "Un lexicógrafo sobrio habla sobre su disciplina: pasado, presente y futuro".

Conferències  -

El Dr. Sven Tarp, Investigador, profesor convidat pel Departament de Filologies Romàniques de la URV va oferir el dimarts, 19 de març de 2024 a les 15.00h, a la Sala de Graus del Campus Catalunya, la conferència titulada "Un lexicógrafo sobrio habla sobre su disciplina: pasado, presente y futuro".

El Dr. Sven Tarp és director del Centre de Lexicografia de la Universitat d'Aarhus, Dinamarca i un dels fundadors de la Teoria Funcional de la Lexicografia.

Aquesta conferència forma part d' una sèrie més ample d'activitats que el Dr. Sven Tarp té previstes portar a terme durant la seva estada al nostre Departament.