Lectura multilingüe del Qvixot

Promoció  -

Sant Jordi 2016

Amb motiu de la commemoració enguany del Quart centenari de la mort de Cervantes, aprofitant la celebració de les festes de Sant Jordi, i coincidint amb el dia de la Mare de Déu de Montserrat, dins de les activitats de promoció del grau deLlengua i Literatura Hispàniques, el dimecres 27 d'abrilde les 11 a les 12 h, a la Sala de Juntes del Campus Catalunya, farem una Lectura multilingüe del Qvixot, a la qual convidem tothom.

La idea és tornar a fer una lectura continuada, en torns de 5 minuts, en diferents idiomes, tal com l'any passat, però aquesta vegada molt més breu, amb un valor simbòlic. Es tracta d'una activitat intercultural adreçada no només a la comunitat universitària, sinó a tothom que hi vulgui participar. Convidem molt especialment els erasmus, i el professorat i l'alumnat d'ESO, batxillerat i cicles formatius del nostre entorn, per tal de fer-los partícips de la nostra festa.

La nostra intenció és tenir lectores i lectors en diferents llengües, a més del castellà i el català: albanès, alemany, anglès, àrab, basc, búlgar, coreà, croat, danès, eslovè, estonià, finès, francès, gaèlic, gallec, georgià, grec, hebreu, hindi, holandès, hongarès, irlandès, islandès, italià, japonès, jiddisch, letó, lituà, llatí, maltès, noruec, persa, polonès, portuguès, romanès, rus, serbi, suec, tagal, tailandès, turc, txec, vietnamita, xinès...