Premis R2B 2023 Research To Business

Promoció

Al Paranimf del Rectorat de la URV, es va celebrar en la matinada del dimecres, 7 de juny de 2023, amb la presència del Dr. Josep Pallarès Marzal, Rector de la nostra universitat, l'acte d'Entrega d'Ajuts a Projectes de Recerca: R2B 2023 Research To Business Ajudes de 10.000 € per a la Valorització del coneixement. Apropa la teva recerca al mercat.

La Fundació de la Universitat Rovira i Virgili reconeix els projectes, l'esforç i el treball dels membres de la comunitat universitària. Una professora del Departament de Filologies Romàniques, la Dra Isabel Gibert Escofet va rebre una d'aquestes ajudes per al eu projecte Pragmapills Espanyol com a Llengua Estrangera que consisteeix en crear i facilitar diversos materials docents per a l'ensenyament de la pragmàtica destinats als estudiants d'Espanyol com a Llengua Estrangera (ELE).

Felicitem la nostra companya!