Conferència: "Vicente Huidobro, creacionista: novedad y tradición", pel Dr. Paco Tovar

Conferències

El Dr. Paco Tovar, de la Universitat de Lleida, ens va oferir el dimarts, 28 de març de 2023 a las 16h, a la Sala de Graus del Campus Catalunya de la URV, la conferència titulada "Vicente Huidobro, creacionista: novedad y tradición". Amb aquesta conferència, el Prof. Paco Tovar responia a la invitació de la Dra. María Isabel Calle Romero del Departament de Filologies Romàniques de la URV. Com correspon a una gran ocasió, la presentació del Prof. Paco Tovar i de la seva conferència va ser a càrrec del Prof. Manuel Fuentes. La sala es va omplir de gom a gom amb estudiants i professors de la URV i també d'altres persones interessades en la literatura.