Correcta Tarragona 2021

Jornades  -

Divendres 7 de maig tindrà lloc la jornada Correcta Tarragona («Corrección y traducción en el entorno digital»), que es va haver de cancel·lar ara fa poc més d'un any arran de la declaració de l'estat d'alarma.

La jornada, organitzada pels departaments de Filologies Romàniques i d'Estudis Anglesos i Alemanys, juntament amb UniCo (Unión de Correctores), es desenvoluparà en format virtual, mitjançant la plataforma Zoom, de 9.45 h a 20.30 h. Hi participaran docents universitaris, professionals de la correcció i la traducció i representants de diverses associacions professionals del sector, que reflexionaran sobre els reptes que planteja a la professió el context actual, marcat per l'expansió dels suports digitals i les eines tecnològiques.

La inscripció a Correcta Tarragona és gratuïta tant per als estudiants com per al professorat de la URV (es lliurarà certificat d'assistència a tots els assistents). Per raons d'organització i per poder accedir a la plataforma Zoom, però, la inscripció s'ha de formalitzar mitjançant l'enllaç que trobareu a la pàgina web https://www.uniondecorrectores.org/jornada-correcta-tarragona, on es detalla també el programa.

Elements relacionats